✿ღ✿ شبگرد تنها ✿ღ✿






درد و دل


آثار بجا يك عاشق


نويسنده


دوستان


دوستان عاشق


موضوعات :


آمار وبلاگ :

طراح قالب:


لوگوي دوستان


كد جاوا :



✿ღ✿ نیمه گمشده ✿ღ✿

نیمــه ی گـُمشــده ام نیستـی

که بـا نیمـه ی دیگــر

به جُستجـویت برخیـزم

تـــو…

تمـام گُمشـده ی منــی!

تمــام گـُمـشــده ی مَــن…!

شعر عاشقانه

 



نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت15:05---18 مهر 1390
آواز و سرود من تو هستي

سرمایه و سود من تو هستي



دل گل بود و تنم چو گلدان

آبِ دل و کود من تو هستي



در جرگة عاشقان نشستم

اسباب ورود من تو هستي



تن سوخت ز هجر دوری تو

خاکستر و دود من تو هستي



هر چشمه به رود ختم گردد

دریاچه و رود من تو هستي



بر قلة قاف می رسم من

تا عشق صعود من تو هستي



نام تو مرا به آسمان برد

امکان فرود من تو هستي



بر روی زمین دلیل جسم ِ

قائم و عمود من تو هستي



الهام تمام این قوایف

بر قلب کبود من تو هستي
✿ღ✿ ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده: ✿ღ✿ ستاره ✿ღ✿ مورخ: دو شنبه 18 مهر 1390برچسب:, در ساعت: 1:4
|+|

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد